طراحي لوگو
امروزه وجود لوگو (لوگوتايپ، مارك، نشانه، آرم، علامت تجاری) برای هویت بخشیدن به برندها امری ضروری به شمار می آید. یک لوگوی خوب نه تنها برندها و نوع فعالیت آنها را متمایز می کند بلکه نخستین و قدرتمندترین رابط بین آن برند و مخاطبینش می باشد. لوگوها عناصر دیداری اند كه بصورت قابل توجهی می توانند شركتها، كالاها و یا خدمات آنها را معرفی کنند. علاوه بر این، لوگوها بیانگر سودی که مخاطبین با استفاده از برند بدست می آورند نیز می باشند.
لوگوها کلید راهبری ایده های مارکتینگ و گسترش بازارهای هدف برندها تلقی می شوند؛ چیزیکه مشخص می کند برندها چه جایگاهی در بین مشتریانشان دارند.
برای شروع یک استارت آپ یا فعالیت تجاری اولین قدم داشتن یک آرم یا لوگوی یکتا و متمایز است.
نشانه های تصویری (Logo)
این نوع از نشانه بدون اشاره به نام برند (شکل نوشتاری) و با کمک نمادها و عناصر بصری به معرفی شرکت، محصول و یا اهداف کلانتر نظیر چشمانداز و اصول اخلاقی یک شرکت میپردازد. بسیاری از شرکتها به کمک این نوع از نشانهها و رویکردی انتزاعیتر، به یک زبان مشترک بینالمللی با مخاطبان خود میرسند.
نشانههای نوشتاری (Logotype)
عناصر اصلی تشکیل دهنده این نوع از نشانهها حروف، کلمات و یا اعداد هستند. در واقع این عناصر جایگزین نمادهای گرافیکی شدهاند. تاکید بر خوانایی و نام خود برند از مواردی است که بسیاری از صاحبان کسب و کار را به سوی این نوع از نشانهها سوق داده است هر چند که ممکن است برای مخاطبان نا آشنا با زبان کمی مبهم باشد.
نشانههای ترکیبی
همانگونه که از نامش بر میآید، به نشانههایی اطلاق میشود که تر کیبی از عناصر و نمادها گرافیکی و حروف باشند. این نوع از نشانهها یکی از مرسومترین انواع نشانهها به حساب میآید؛ چرا که از قدرت تصویر در کنار گویایی نوشته استفاده میشود.
تجارتهای بزرگ با لوگوهای بزرگ آغاز می شوند
فرم زیر را تکمیل کنید...
با ما مشورت کنید!
قبل از هرکاری حتما با متخصصین ما مشورت کنید و از تجربیات و نقطه نظرات آنان نیز استفاده کنید. این امر کاملا رایگان بوده وهیچگونه هزینه ای بابت اینکار دریافت نخواهد شد.
فقط کافیست نام، نام خانوادگی و شماره تماس خود را ارسال كرده تا همکاران ما با شما تماس گیرند.
لطفا آدرس وبسایت خود را نیز برای ما ارسال کرده تا در طراحی بنر علاوه بر مناسبت مورد نظر, تم وبسایت شما نیز مدنظر قرار گیرد.