

پرتال ( واژه پرتال به معنی دروازه یا محل ورود به یک شهر است.) را می توان یک مرکز ارائه خدمات و اطلاعات اینترنتی دانست که بر چهار پایه اصلی استوار است:
۱) انطباق پذیری
۲) اختصاصی کردن
۳) یکپارچه سازی
۴) پشتیبانی از انجمنهای اینترنتی
تعریف پرتال از دیدگاههای متفاوتی امکان پذیر است، زیرا کاربران امکانات زیادی را برای آن متصور می شوند. تاکنون تعبیرات گوناگونی از پرتال ارائه شده است. یک پرتال به عنوان یک فضای کاری مبتنی بر شبکه با امکان تنظیم شخصی و محتوایی و برخوردار از قابلیت های مشارکت با دیگر همکاران و دسترسی بی سیم تعریف شده است. اما آنچه که بطور کلی برای یک پرتال مطرح می باشد، عبارت است از تمرکز بر روی آنچه که پرتال ها می توانند برای یک سازمان فراهم کنند.
پرتال های سازمانی جدای از خدماتی که در سازمانها ارائه می دهند، فرصت های نوینی را متناسب با توان اقتصادی و اجرایی سازمانها فراهم می نمایند. این بدان مفهوم است که پرتال های سازمانی در راستای اهداف خود، زمینه همکاری های متقابل و امکان بهره برداری از توانهای حرفه ای و سرمایه گذاری طرفهای درگیر در فعالیت های مختلف را فراهم می سازند.
پرتال ها فقط جنبه اطلاع رسانی ندارند، بلکه به کاربران خود این امکان را می دهند که از خدمات الکترونیکی سازمان یا شرکت بهره مند گردند. این خدمات مواردی همچون تامین ناحیه کاربری است که به کاربران اجازه می دهد اطلاعات مورد نیاز خود را مدیریت نمایند.
قبل از هرکاری حتما با متخصصین ما مشورت کنید و از تجربیات و نقطه نظرات آنان نیز استفاده کنید. این امر کاملا رایگان بوده وهیچگونه هزینه ای بابت اینکار دریافت نخواهد شد.
فقط کافیست نام، نام خانوادگی و شماره تماس خود را ارسال كرده تا همکاران ما با شما تماس گیرند.
برای استعلام قیمت نیز می توانید از طریق همین فرم اقدام نمائید.