صفحه فرود (Landing Page)
صفحه فرود (Landing Page) صفحه ایست که مدیران وبسایت ها برای دو منظور آنها را تهیه و طراحی می کنند:
۱- کسب اطلاعات از کاربران مثل آدرس ایمیل, شماره تماس و یا غیره که البته باید در ازای دریافت این اطلاعات چیزی به کاربر داده شود که می تواند کد و کوپن تخفیف و یا امکان شرکت در یک قرعه کشی باشد.
۲- معرفی محصول و یا خدماتی خاص که یا در وبسایت وجود دارد و قصد بولد کردن آنرا دارند و یا یک محصول یا خدمات جدید که تازه به لیست محصولات سایت اضافه شده است مانند معرفی اپلیکیشن موبایل از وبسایت و غیره.
در طراحی صفحات فرود کلا از ۳ بخش اصلی استفاده می شود:
اول , توضیحاتی است از هدف طراحی صفحه فرود .
دوم , عناوینی است که باید با هوشیاری و دقت انتخاب شوند که معمولا در طراحی صفحات فرود, این عناوین بصورت خودمانی و صمیمی عنوان می شوند.
سوم, Call-To-Action است که در واقع دکمه و یا لینکی است که صفحه فرود به همان منظور ساخته شده است و در اصل تکمیل کننده آن صفحه می باشد, مانند دکمه ارسال یک فرم جهت گرفتن شماره تماس و یا دکمه ای جهت دایرکت کاربران به قسمتی از صفحه محصولات و یا خدمات وبسایت اصلی سایت.
کاربران را در جهت خود مدیریت کنید
طراحي ريسپانسيو
مشاوره و پشتيباني
استانداردسازي
فرم زیر را تکمیل کنید...
با ما مشورت کنید!
قبل از هرکاری حتما با متخصصین ما مشورت کنید و از تجربیات و نقطه نظرات آنان نیز استفاده کنید. این امر کاملا رایگان بوده وهیچگونه هزینه ای بابت اینکار دریافت نخواهد شد.
فقط کافیست نام، نام خانوادگی و شماره تماس خود را ارسال كرده تا همکاران ما با شما تماس گیرند.